Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

وسوسه وب لاگ و روز خبرنگار

  شروع به نوشتن وب لاگ اونهم در حالی که تب وب لاگ در ایران متوقف شده( و حالا زمان محتوا بخشی و قدرت بخشیدن به این رسانه کوچک اما فراگیر و قوی ست )، شاید به نظر بی انگیزه و کم رنگ باشه
در حالی که بعضی از وب لاگ نویسهای قدیمی دیگه نمی نویسند و بعضی بعد از مدتی دوباره دلشون تنگ شده برای اون نوشتنها ، اون نظر دادنها ، اون بحثها و........ حتی به قول خورشید خانم : وبلاگ نوشتن یادم رفته ، یا وقتی آدم می بینه سینا مطلبی باید به خاطر وب لاگش جواب پس بده ....کیوان حسینی به خاطر وبلاگش از طرف سردبیر شون تحت فشار قرار بگیره که این مطالب و تو وبلاگت ننویس .... و حتی این اواخر فیلتر کردن وبلاگها و یا بسته شدن یا بی انگیزه شدن خیلی از وب لاگ نویسهای تخصصی همه و همه می تونست اشتیاقی رو که حدود یک سال و نیم قبل در من برای نوشتن بوجود اومده بود را خاموش کنه
یادش بخیر فروردین ماه سال 1381 بود تو ایام تعطیلات نوروز ....یادم نیست چه طور بود ، از توی جستجو ها یادم نیست .... با اولین وبلاگ آشنا شدم ، اونم وب لاگ کی .....وب لاگ احسان (قبل از انقلاب) اون بک گراند  کله بزرگ در حال گاز زدن یه سیب و 
 بعد از اون پیدا کردن وب لاگ سردبیر خودم (حسین درخشان ) که از قبل از ستون اینترنت روزنامه نشاط و عصر آزادگان می شناختمش و مطالبش رو می خوندم ....اگه اشتباه نکنم یه روزائی که بازی معرفی می کرد فکر کنم با سینا عنوان ستونش بود برای آنها که کت و شلوار نمی پوشند .....چه روزائی بود
بعدش وبلاگ وب گرد (سینمائی نویس ، سیاسی نویس ، عاشق سیم سیتی و فوتبال .... سینا مطلبی بود
و بعد همین طور این اعتیاد به خوندن وبلاگ در من قوت گرفت به انواع مختلف ....اصفهان بازار ، حامد بنائی ، رنا  و ....................(می تونید انواع مواد مخدری رو که تو زمینه وب لاگ من بهش معتاد بودم رو سمت راست ببینید که انشا ا...قراره با  بلاگ رولینگ لیست بشه ... ولی نمی دونم کی؟؟؟!!!
همه اینها از فروردین 81 تا الان وسوسه من را برای نوشتن وب لاگ زیاد می کرد اما اینکه چی بنویسم  درباره چی و چه جوری .... همه عوامل بازدارنده ای بودند که باعث می شدن من تو پرشین بلاگ یا بلاگ اسپات  ثبت نام کنم ولی چیزی ننویسم .....اما حالا چی ، چرا این مطلب رو نوشتم ، نمی دونم شاید برای اینکه گفته باشم ما هم بله و ما هم اینکاره ایم و تمام و دیگه چیزی ننویسم یا شاید یه خط سیری پیدا کردم و هر وقت فرصت شد نوشتم...

روز چهارشنبه هم مراسم روز خبرنگار تو هتل عباسی اصفهان (همایش توسعه کمی و کیفی مطبوعات استان اصفهان ) برگزار شد .
شاید برو بچه های مجله تکاپو خبری ، عکسی ، چیزی بهم رسوندن ....

نظرات 1 + ارسال نظر
تکتم جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ب.ظ http://toktambahardost.blogfa.com

سلام
لطفا اگر آدرس وبلاگ آقای بوالحسنی را دارید برایم
بگذارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد