Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

Web Design - اصفهان بلاگ

اول ...طی توافقاتی که من با این آقا مجتبی Cwd کردم قرار شد هر موقع من حس آپ دیت وب لاگم را  داشتم سایتهایی رو که آقا مجتبی معرفی و تحلیل می کنه من از یه زاویه دیگه نقد و بررسی کنم ﴿این آقا مجتبی تو دیزاین کارش خیلی درسته بی تعارف و این حرفا.... ولی ساینهای خیلی خفن رو دوست داره نه یه کم بلکه خیلی...﴾  

مجتبی خان شنبه یه سایتی رو معرفی کرده به نام strangecelebrity که یه گروه موسیقیه با آلبوم جدیدشون به نام Remedy ﴿علاج﴾ که این گروه زائیده آفکار لوک براون ﴿Lock Brown﴾ خواننده ، آهنگساز و گیتاریست می باشد .....

یه اینترو فلاش خفن به قول آقا مجتبی ....و بعد که وارد صفحه اصلی می شی یاد قرون وسطا می افتی یه ﴿+﴾ به شکل صلیب که ظاهرا سمبل این گروه و بعد بافتهای ﴿texture﴾ سنگ مانند و اساطیری و آوا و نوای کلیسا تصوری وحشتناک از روم باستان و قرون وسطا به آدم میده ...ولی نمی دونم چرا نوشته ها اینقدر ریز هستند تو ۱۰۲۴*۷۶۸ ....

یه کار قشنگ آمریکائی تو دیزاین که کار طراحی اون توسط Plodeveloper انجام شده من که با سایتشون و نمونه کارهاشون حال کردم ....

دوم اینکه ... سایت دانشگاه نجف آباد که گفتم آخر دیزاینه ﴿تو نوشته قبلی﴾ واقعا اینجوریه ها .... آخه سایت یه دانشگاهی با بیش از بیست هزار دانشجو و این همه طراح و برنامه نویس که حداقل من چند تاشون رو تو خود بچه های گروه کامپیوتر می شناسم ....باید اینجوری باشه .... واقعا که ....حالا بهتر شده قبلا که پر بود از انمیشن های جاوا که با برناه Anfy اونم رجیستر نشدش درست شده بود و همانا کلیک و رفتن تو سایت anfy

یه روزی ما می خواستیم برای دانشکده مکانیک یه سایت مستقل اجرا کنیم ﴿یک سال و نیم قبل﴾همه رقم نیرو هم داشتیم ...فرستادن ما رو پیش معاون پژوهشی دانشکده فنی ... آقای مهندس ... ایشون هم فرمودن که اگه می خواهید این کار رو انجام بدید باید تو خود سایت دانشگاه بخش مکانیک رو خودتون طراحی کنید و باید فرمت کلی سایت دانشگاه رو تو طراحی رعایت کنید و.... و اینکه از نظر ما طراحی صفحات موضوع مهمی نیست و برای ما چیزی حدود ۱۰ دقیقه وقت می گیره و عمده سایت طراحی دیتا بیس اونه که بچه ها دارن با SQL انجام میدن و از این حرفها .... ولی واقعان بهترین دیتا بیس دنیا و امن ترین اون اگه یه اینترفیس ﴿GUI﴾ مناسب و usability مناسبی نداشته باشه به چه دردی می خوره .....هان به چه دردی؟؟؟!!! بعد هم کاسه کله رو دادن دست ما و پاسمون دادن معاونت پژوهشی دانشگاه و ....بماند که این کار انجام نشد .

البته من نه ادعائی دارم نه قصد توهین، مخلص و کوچیک همه وب دیزاینر و طراحان و برنامه نویسان هم هستم فقط حرف حساب من اینه که این دیزاین مال یه مجموعه مثل دانشگاه نیست !!!! همین

وب لاگستان اصفهان

بازتابهای  قرار روز ۵ شنبه رو تو  اصفهان بلاگ  بخونید .... اقا این ناشناس کیه ؟؟؟ ضدحال...هندونه ... رئیس...شازده کوچولو ....کی؟؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 08:05 ب.ظ

سلام . بابا ایولا آبروی دانشگاه نجف آباد رو بردی با این آپدیت کردنت !!!! میگم حراست تو فنی ۱ دیگه راهت نده !!!
خیلی مخلصیم .
بر و بچ برق قدرت .

سعادتجو سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:50 ق.ظ http://www.smefair.com

سلام
من سعادتجو هستم شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان
دوست عزیز شمار را به پایگاه نمایشگاه مجازی http://www.smefair.com دعوت می نماییم
برای دریافت سایت اختصاصی بعد از ثبت نام سایت آماده استفاده است
با ما تماس داشته باشید خئشحال می شویم
دفتر توسعه بازار و امور بین الملل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد