Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

سرگردون ۳ - ISDN

سومین سرگردون این جزیره سرگردانی یعنی وب لاگ به جمع گردونیان پیوست ، آقای شهاب مباشری با یادداشت جالبی درباره انجمن وب لاگ نویسان ایران و قد و قواره آن ، نوشتن در وب لاگ سرگردون را شروع کردن تبریک به ایشون که به شخصه برای من جالب تره تویه یه محیط تعامل پذیرتر مثل وب لاگ جدای از مطبوعات و مجله الکترونیک فروغ با نوشته های ایشون آشنا بشم .

و واقعان قد و قواره وب لاگ نویسان ایران در قالب یک انجمن می گنجد ؟؟؟!!! من با نفس شکل دادن حرکتهای اجتماعی و مدنی زاده شده از محیط وب و سایبر مخالف نیستم ... ولی یه سری اما و اگر داره ... چون نفس وب لاگ و فردیت اون اصل ذاتی و قطعی این پدیده است در انجمن کردن و گروه کردن اون هم باید این پارامتر ها رو دید و به قول این هندونه ما "وب لاگه و فردیتش" .

ولی واقعیت رو ببینید چقدر حرکت خود جوش و کوچک بدون بوق و کرنا در جزیره سرگردانی وب لاگ ﴿دوست داشتم اسم وب لاگم رو عنوان این کتاب خانم سیمین دانشور بزارم که هنوز فرصت نشده بخونمش﴾ شکل گرفته از حرکتهای مدنی مثل اعتراض به فیلترینگ ، بازداشت سینا مطلبی ، جمع آوری کمک به مهرانه و صدها دوستی و گروه کاری و اقتصادی یا حتی تو همین اصفهان ما اعتراض به فیلتر شدن پرشین بلاگ توسط دانشگاه صنعتی اصفهان، از بین این وب لاگ ها شکل گرفته بدون داعیه دار و مدعی ولی خوب برای هر کاری بالاخره یه عده باید استارت بزنن ولی نه به عنوان رئیس و مغز کل و اینکه مابرآیند همه هستیم !!!!

ISDN

و یه خبر خوب البته خوب میان بد و بدتر،اینکه واگذاری خطوط ISDN در اصفهان آغاز شده که در دو کلاس : BA با سرعت ۱۴۴ Kbs و کلاس PA مشابه لینکهای E۱ باسرعت ۲ مگابیت و بر روی همان زوج سیمهای مسی معمولی شبکه تلفنی موجود راه اندازی می شه . اولویت واگذاری خطوط کلاس BA به متقاضیان دوایر دولتی - شرکتهای خصوصی و سپس عموم مردم ﴿اینجاهم مطابق معمول یا عموم مردم حزب ا... پولشون نمی رسه یادیگه خط ها تموم شده !!!! هر چند خود من هنوز اطلاعی از قیمت واگذاری اون ندارم اگه کسی می دونه کامنت بذاره ﴾ و خطوط کلاس PA بدون هیچ اولویتی به Isp های متقاضی واگذار می شود . دیگه از ویژگیهاش هم این که ،انتقال دیتا و تصویر و صدا هم زمان و تمام سرویسهای ویژه موجود روی خطهای معمولی به علاوه انتقال تماس،کنفرانس ، خطوط چند شماره ای و اینم شرح اینکه ISDN چیه : در سایت شرکت مخابرات اصفهان

و اما چرا بین بد و بدتر ....خوب بد می شه همین Diual Up خودمون که باش حال میکنیم و بدتر PCM4 خطوط دیجیتال هستش که ایضان اینجا هم  ممکنه سر در بیاره !!!!

آقا خط DSL ام آرزوست، گفتند یافت می نشود به این زودیها .....﴿ماهم مثل آقا حامد فعلان خوابش و می بینیم﴾

نظرات 3 + ارسال نظر
هندونه یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 12:26 ب.ظ http://hendoone.blogsky.com

سلام ... بابا شرمنده کردید بالاخره یکی از سخنان نغز ما هم گل کرد !!! که تازه اونم از خودم نیست !!!
بعدش هم این خط های ای اس دی ان ! هم هر چقدر ارزون بدن قیمت اون مودمش خیلی گرون تره !!! نه ؟ ولی اگه شرکتا ازش خوب استفاده کنند به نفع ما ها هم میشه ؟ بازم نه ؟
ما میگیم پیسی ام فور بیچارمون کرده اق هادی میگه دی اس ال ام ارزوست ... ای بابا ! زت زیاد

حسن ازشمال یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 04:45 ب.ظ

باسلام خدمت هادی خان !!!!!
راستش چیزی که نظرم رو جلب کرد تیتر وبلاگتون بود....(مکانیکی که کامپیوتر رانفهمید) راستش ازشما چه پنهان منم مکانیکم اما بغیرازکامپیوتر بقیه چیزا زندگی رو هم نفهمیدم(میدونم اشکال از گیرنده است -لطفابه فرستنده ات دست نزن-)
اما غرض ازفضولی اینه که یه استاد داریم که از ما مطلبی درباره هیدرولیک خواسته اگه سایتی مطلبی .....از این موضوع خیلی منو شاد میکنی بهم معرفی کنی ....
باسپاس حسن ازشمال
به امید دیدار در شمال؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!.....

یه نفر جمعه 30 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 07:19 ب.ظ http://daystar0.persianblog.com

سلام
ولاگ خیلی جالب و به درد بخوری دارید . باز هم سر میزنم. بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد