Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

نشانه ای در سرزمین پیامبران

از جمعه که روز قدس بود یه چیزی ذهنم رو مشغول کرده بود .... اینکه ما حتی تو حمایت رسانه ای از فلسطین هم کم می آریم از ارباب رسانه های غول دنیا مثل رابرت موراخ ﴿ک﴾ و ایادی صهیونیسم !؟ تلویزیون هر سال این روز پر می شه از کلیپ و برنامه های ویژه روز قدس ولی چقدر تاثیر گذار هستند ...؟؟؟ حتی از نظر برانگیختن احساسات ...که بیشتر هم بحث من رویه این مطلب هستش ﴿که البته یه نظر شخصیه﴾ ، واقعان چقدر ؟؟؟

کلیپ آیت و روایت اون توسط آینه ، تاثیر گذار ترین مدیائی که من در مورد فلسطین به یاد دارم سال گذشته اوائل بهارکه اوج حملات اسرائیل بود سارا و آرش آینه این کلیپ رو ساختن ...یادم نمی ره بارها و بارها صفحه رو رفرش کردم و اون رو دوباره دیدم ....... واقعاکار خلاق و هنری زیبائی رو آرش و سارا انجام دادن هرچند نمیدونم چرا دیگه فعال نیستند؟! آدم همراه می شه با جملات ، موسیقی ، تصاویر ... شعر غاده السمان و ذهنت را با خود به نشانه ای در سرزمین پیامبران می برد و ...چشمانم را باز میکنم تو منفجر شده ای ....

نظرات 9 + ارسال نظر
هندوانه یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 08:34 ب.ظ http://hendoone.blogsky.com

وقتی یه چیز مهمی مثل مشکل فلسطینی ها هم میشه اسباب بازی دست اقایان که باهاش سر من و شما رو هم گرم کنند مسلمه که تلویزیونشون هم تاثیر عکس روی ماها میذاره ولی ... چرا همه ما از کلیپ آرش تو اینه خوشمان امد ؟ چون اون صداقتی داشت که خیلی ها ندارند
زت زیات

رضا دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 08:45 ق.ظ http://rezanasr.persianblog.com

جنگ هفتادو دو ملت همه را عذر بنه
چو ندلدند حقیقت ره افسانه زدند

صادق دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 10:04 ق.ظ http://khodroblog.persianblog.com

سلام. همانطور که می دانی چند سال است با وجود تورم و افزایش قیمتها، قیمت خودرو ثابت مانده است و این خود به نوعی کاهش قیمت خودرو است. چند سالی است خودروسازان جدی شده اند که به وسیله افزایش تیراژ، هزینه تمام شده خودرو را کاهش دهند و فکر می کنم اگر این سیاست بدرستی دنبال شود این قضیه اتفاق خواهد افتاد؛ چون خودروسازان بزرگ هم همین راه را رفته اند.البته نیاز به زمان دارد و فکر می کنم بیشتر از یکسال بکشد.

رها جمعه 7 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:28 ق.ظ http://sign.persianblog.com

دستخوش بازی استثمارگران ...

هندوانه یکشنبه 9 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 02:11 ب.ظ http://isfahan.blogsky.com

گزارش ما رو از همون سفری که اوون همه برنامه براش ریخته بودی و نتونستی بیایی !!! بیا توی اصفهان بلاگ بخون ! حالت که بهتر شده ؟ هر وقت خوب شدی بیا بخون !!!
زت زیات

احسان ضدحال دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:04 ق.ظ http://weblog.zedehal.com

سلام هادی جون ... خوبی ؟
خیلی ناراحت شدم وقتی شنیدم مریض شدی ...
امیدوارم زودتر خوب خوب بشی .
راستی تهران کلی جات خالی بود .
خوش باشی

مجتبی دشتی نژاد سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 09:08 ب.ظ http://blog.mojtaba.net

چطوری هادی جون... هوای این احسان ما رو داشته باش :)‌

درزوونال !!! یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 03:52 ق.ظ

سلام !!!!! :)

شروین سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 06:24 ق.ظ http://javaasp.persianblog.com

سلام سایه جون- سلام احسان سوپر ضد حال سلام هندونه سلام رناریته سلام هر موجود ۶ در ۸ دیگه ای که توی جمع بلاگ نویسها هستید و دیگه نیستید.من دارم میرم بیاین ببینید خودتون پیغام آخرم را هم گذوشتم تجربه ی خوبی بود حداقل من با این چیزهایی که توی بلاگم نوشتم خیلی چیز میز یاد گرفتیم اما دیگه به دو دلیل نمینویسم ۱ولا باید برم سراغ خر خونی و۲ ما باید برم چون دیگه فشار میتینگم از رابطهpv=nrt رسیده به حدی که دیگه ریز شدم حجمم ۰ شده خوب خلاصه همین دیگه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد