Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

بلاگ اسکای و سهراب

بلاگ اسکای هم که شکل صفحه اول رو تغییر داده به علاوه سیستم تبلیغ جدید که دقیقان لوگو خلق ا... را می پوشونه !!!!! بابا، یه کم لااقل دگمه close رو بزرگتر کنید !!!!! دوزبانه شده .... جدید

اول اردیبهشت و پرواز کبوتری، که مرگ پایانش نبود....آن مرد دور از جنس روح زمانه ، دور از سیاست ، آن قطار خالی از سیاست ، آن به دور از هیاهوی جنگ و خونریزی و تزویر ، آن گم گشته گلستانه ، آن غرقه موسیقی گیاهان و حشرات ، آن چینی نازک و تنهای زمانه ، حیران افسون راز گل سرخ و سجده کرده بر آستان عشق ، آب گل نکرده ، مرد شهر دور، تنهای بزرگ ..... سهراب سپهری  ..... 

حداقل هرکسی از هم نسلان من و نسلهای قبلی ما و حتی بعد، اگر گذری بر شعر نو داشته اند روزگاری را با اشعارسهراب و لطافت او طی کرده اند، هر چند در دوره هائی هم مد می شد که همه شعر سهراب می خواندند و هشت کتاب به دست می گرفتند و سهراب و شعر او مد می شد بین ما جوانها ... ولی لختی و لحظه ای را با او دور می شدیم از این خاک غریب ، و می شود مانند او مسحور راز گل سرخ باشیم !!!!؟؟      هنوز هم برایم سوال است که چرا سهراب زمان را به زبان خود نگاه کرد، سیاست را، جامعه را ؟؟؟؟؟ و در پس همین لطافت گفت .... و اگر بفهمم !!!!

وب لاگ دوست داران سهراب  و سایت سهراب سپهری کاری زیبا مانند سایر کارهای گروه سیرنگ رسانه یکی از کاردرست های دیزاین و سایت زنده رود و مطالب ویژه سهراب.

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 03:01 ق.ظ http://amir-goharani.persianblog.com

واقعا مقاله قشنگی نوشتی...ممنون...
همیشه سبز باشی...

عمو هندونه پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 03:37 ق.ظ http://hendoone.blogsky.com

سلام
مخلصیم !
مردمی که شعر سهراب را میخوانند هم مثل او در لطافت و جور دیگر دیدنش و فکر کردنش سهیم اند و آنها که به فکر کردن و جور دیگر دیدن نیاز دارند اصلا سهرابی را نمیشناسند !
ای بابا ...چی گفتم ؟!!!!
زت زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد