Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

مجمع جهانی اقتصاد، داوس و همکاران سیستم

"داوس یک کتاب ای‌چینگ (کتاب تغییرات) واقعی از وقایع اقتصادی سال آینده در دنیاست. متنفذینی از هر دست [و البته همچنین از صنعت خوشنام در عوام و رسوا در خواص IT!] در این کنفرانس جمع می‌شوند و در مورد برنامه‌ها و اهداف اقتصادی دنیا در سال آینده به رایزنی و تبادل نظر می‌پردازند. آنان در واقع عناصر یین (Yin) و یانگ (Yang) این ای‌چینگ هستند که ترکیب‌بندهای مختلف از آنان صفحات مختلفی از تقدیر را رقم می‌زند.

 البته جذابیت داوس برای خط مقدم لشگر بسیار بیشتر از عقبه‌ی آن است. آنان داوس را دوست می‌دارند زیرا به آنها امکان می‌دهد تا در عرض چند روز با همکاران و رقبای طراز اول خود به تبادل افکار بپردازند، با این وجود به هر حال هر آن چه که در خط مقدم اتفاق بیفتد، با یک تاخیر زمانی در عقبه نیز نمایان خواهد شد. "

بخشهائی از یادداشتهای آقای شهریار عیوض زاده که به نمایندگی از شرکت همکاران سیستم در داووس شرکت کرده بودند. بخش اول(مقدمه) - بخش دوم - روزنوشت های داوس 2 و 3

باعث افتخار ماست که شرکت همکاران سیستم به عنوان یک شرکت ایرانی تحولات کلانی چون اقتصاد جهانی را پیگیری می کند و تصمیمات و گفتگو های مجمع اقتصاد جهانی را در ترسیم نقشه راه آینده خود موثر می بیند، امیدورام ما هم به عنوان جوانان عرصه کسب و کار دنیای امروز دیدگاه ها و نگرش های همکاران سیستم و شخص آقای نظاری را سرلوحه خود قراردهیم.