Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

ITIL و وب لاگهای دیگر

این دو وب لاگ رو یادم رفته بود، که چند ماهی است راه اندازی شده اند و به تقویت منابع موجود روی وب کمک کرده اند، یک روزی فقط سایت شرکت ما 2،3 تا مطلب فارسی در زمینه ITIL داشت:   

-وب لاگ  Iran ITIL - ITSM - OTRS Center  

-وب لاگ Iranitil  

که تجارب ارزشمند پیاده سازی در یک سازمان دولتی را شرح میده،که جای تشکر داره این به اشتراک گذاری در این مبحث مهجور مانده در فضای فناوری اطلاعات ایران. 

- و سایت www.itiliran.com که نمی دونم چرا تم جومولا می آید و سایت بالا نیست.

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
فرزاد پارسی دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ق.ظ http://itiltraining.persianblog.ir

سلام آقای نیلی

همانطور که شما هم اشاره کرده اید با اینکه شکر خدا نسبت به چند سال پیش که بحث ITIL در کشور به کلی ناشناخته بود امروز آگاهی در مورد این دانش ارزشمند روز به روز بیشتر و بیشتر می شود. چند وقتی هست که به فکر ایجاد وب سایتی به منظور اطلاع رسانی، تبادل نظر و ارتباط افراد متخصص و علاقه مند در زمینه مدیریت سرویس های IT با رویکرد ITIL بودم و دامین های itiliran.com، itilforum.ir، itiltrainig.ir و itilconsulting.ir را ثبت کردم و اخیرا فضای مناسبی هم برای راه اندازی یک سایت کارا فراهم نموده ام.
فعلا کمی مشکل وقت برای انجام تنظیمات موتور مدیریت محتوای سایت دارم. اگر شما یا دوستان دیگری که این مطلب را می خوانید علاقه مند به این حرکت هستید و می توانید در راه اندازی سایت همکاری کنید لطفا با ایمیل من parsi@farzadparsi.com تماس بگیرید.

مسعود رمضانی جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.iranitil.com

ممنون از اینکه به وبلاگ بنده لینک دادید. در ضمن باید بگم که وبلاگ بسیار خوبی دارید. امیدوارم که در این زمینه در آینده سایتهای بهتری شروع به کار کنند. میخواستم که لطف کنید و آدرس لینکی که به وبلاگ بنده داده اید را با آدرس www.iranitil.com جایگزین کنید. من مدتیست که میخواهم وبلاگ را به سایتی جامع تبدیل کنم ولی به دلیل کمبود وقت هنوز نتوانسته ام این کار را انجام بدهم.

با امید موفقیت روز افزون برای شما

مسعود رمضانی جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ب.ظ http://www.iranitil.com

سلام

من آدرس وبلاگ شما را در www.iranitil.com قرار دادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد