Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

رشد مصرف آبجوهای بدون الکل در ژاپن

یک فرصت برای صادرات صنعت نوشیدنی بدون الکل در ژاپن، مطا لعات در ژاپن نشان می دهد که مصرف ماء الشعیر بدون الکل در حال رشد است


ژاپن بازار سختی است، ماء الشعیرهای ایرانی (ایستک ، بهنوش و ....)به واسطه قدرت برند حلال تا بازارهای مسلمان نشین جنوب شرق آسیا رفتند، کار در ژاپن داستان دیگری است ولی بهر جهت فرصت ها در بازارهای در حال تغییر امروز دنیا پدید می آیند.

نظرات 1 + ارسال نظر
مجید کاظمی دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ب.ظ http://kazemi.asia

بنام اهورامزدا
درود
از مطلبتان لذت بردم ممنون میشوم مطالب تکمیلی را برام ارسال فرمایید
kazemi@post.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد