X
تبلیغات
رایتل

Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

رشد مصرف آبجوهای بدون الکل در ژاپن

یک فرصت برای صادرات صنعت نوشیدنی بدون الکل در ژاپن، مطا لعات در ژاپن نشان می دهد که مصرف ماء الشعیر بدون الکل در حال رشد است


ژاپن بازار سختی است، ماء الشعیرهای ایرانی (ایستک ، بهنوش و ....)به واسطه قدرت برند حلال تا بازارهای مسلمان نشین جنوب شرق آسیا رفتند، کار در ژاپن داستان دیگری است ولی بهر جهت فرصت ها در بازارهای در حال تغییر امروز دنیا پدید می آیند.

تاریخ ارسال: دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ب.ظ | نویسنده: هادی نیلی | چاپ مطلب 1 نظر