X
تبلیغات
رایتل

Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

ابزارهای مدیریت سرویس های فن آوری اطلاعات ITIL و ITSM

بعد از مدتها می نویسم، مشغول اجرای طرح نوی زندگی خودم بودم... که نو شدم  


اخیراً درگیر توسعه بازار یک ابزار و نرم افزار مدیرت خدمات فن آوری اطلاعات خارجی در ایران هستم و در پی آن هستم که جواب این سوالات را جامع تر جمع آوری کنم.


چقدر فکر می کنید بعد از آموزش و یاد گیری ITIL و پیاد سازی آن برای پیاده سازی یک ابزار و نرم افزار مدیریت خدمات آماده ایم؟

با کدام ابزار های ITSM و منطبق بر استاندارد ITIL آشنایی دارید؟

کدام ابزار مناسب است؟

آیا سازمان ما بلوغ لازم برای پیاده سازی ابزار را دارد؟

چرا ابزارهای حرفه ای و بین المللی اینقدر گران هستند؟


این ها سوالاتی است که طی این چند سال در بازار ایران از ما پرسیده شده است، دوستانی که با کلید واژه های ITIL و مدیریت خدمات به این وب لاگ سر می زنند، نظرات و تجربیات خود را از ابزارها بیان کنند.

تاریخ ارسال: یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ق.ظ | نویسنده: هادی نیلی | چاپ مطلب 1 نظر