Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

ابزارهای مدیریت سرویس های فن آوری اطلاعات ITIL و ITSM

بعد از مدتها می نویسم، مشغول اجرای طرح نوی زندگی خودم بودم... که نو شدم  


اخیراً درگیر توسعه بازار یک ابزار و نرم افزار مدیرت خدمات فن آوری اطلاعات خارجی در ایران هستم و در پی آن هستم که جواب این سوالات را جامع تر جمع آوری کنم.


چقدر فکر می کنید بعد از آموزش و یاد گیری ITIL و پیاد سازی آن برای پیاده سازی یک ابزار و نرم افزار مدیریت خدمات آماده ایم؟

با کدام ابزار های ITSM و منطبق بر استاندارد ITIL آشنایی دارید؟

کدام ابزار مناسب است؟

آیا سازمان ما بلوغ لازم برای پیاده سازی ابزار را دارد؟

چرا ابزارهای حرفه ای و بین المللی اینقدر گران هستند؟


این ها سوالاتی است که طی این چند سال در بازار ایران از ما پرسیده شده است، دوستانی که با کلید واژه های ITIL و مدیریت خدمات به این وب لاگ سر می زنند، نظرات و تجربیات خود را از ابزارها بیان کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد ناصری شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ب.ظ http://www.nda-itsm.com

سلام
ما هم یه نرم افزار در این زمینه تولید کرده ایم که اطلاعات اولیه رو میتونید تو وب سایت ما ببینید
http://www.nda-itsm.com
نرم افزار ما چند جا نصب و اجرایی شده و قابلیتهاش هم خوبه. اما ما فروشندگان خوبی نیستیم

اگر مایل باشید روی یک نرم افزار ایرانی هم کار بکنید ما آمادگی خودمون رو برای هر نوع همکاری اعلام میکنیم
شماره من : 09122981065
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد