X
تبلیغات
رایتل

Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

گوشه های فراموش شده بازار و ریسک پذیری در صادرات


چرا همواره در بدترین شرایط بازهم جاویژه های بازاریابی (گوشه فراموش شده بازار، niche marketing) وجود دارد؟! و با در نظر گرفتن مزیت های کالا و کشور و کنار گذاشتن عافیت طلبی می توان تبدیل شد به بزرگترین صادرکننده ایران به ششمین اقتصاد جهان یعنی برزیل....


داستان ورود به بازار برزیل توسط آقای سید فخرالدین عامریان، صادرکننده فرش دستباف ایران به برزیل را اینجا و اینجا بخوانید.  


مثل خیلی ها می توانست، ابتدا دوبی، آلمان، لبنان و آمریکا را جهت توسعه انتخاب کند، ولی تمرکز بر یک کالای داری مزیت مطلق در ایران در یک گوشه پنهان، بازارسازی  و ریسک پذیری رمز موفقیت این صادرات است.

تاریخ ارسال: دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:08 ب.ظ | نویسنده: هادی نیلی | چاپ مطلب 0 نظر