بررسی کاربرد ها و آثار تجارت الکترونیک در توسعه صادرات محصولات ایرانی به روش موردکاوی یا Case-Study

سال انتشار: 1386
نوع سند: مقاله کنفرانسی
زبان: فارسی
مشاهده: 3,564

فایل این مقاله در 7 صفحه با فرمت PDF قابل دریافت می باشد

این مقاله در بخشهای موضوعی زیر دسته بندی شده است:

استخراج به نرم افزارهای پژوهشی:

لینک ثابت به این مقاله:

شناسه ملی سند علمی:

NECC04_001

تاریخ نمایه سازی: 12 فروردین 1386

چکیده مقاله:

در دنیای امروز، فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT ، و کاربردهای آن منجر به ایجاد تحولات چشمگیری در فرآیندهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شده است به طوری که برخی از روالهای مرسوم قبلی، به طور کامل منسوخ و جای خود را به داده است. امر صادرات نیز مستثنی از این مقوله نیست؛ تجارت الکترونیک و « مجازی » شیوههای هزارهی سومی یا به اصطلاح راهکارهای مربوط به کسب و کار الکترونیک سبب تسهیل و تسریع مراحل صادرات شده است. برای درک بهتر این نتیجه، از روش موردکاوی یاCase-Study بهره میگیریم و به تحلیل موفقیت واحد صادرات شرکت « گز سکه » میپردازیم.

نویسندگان

هادی نیلی

عضو هیات مدیره، شرکت مدیریت تجارت بین الملل دانا

حمیدرضا بوالحسنی

کارشناس تحقیق و توسعه شرکت مدیریت تجارت بین الملل دانا

مراجع و منابع این مقاله:

لیست زیر مراجع و منابع استفاده شده در این مقاله را نمایش می دهد. این مراجع به صورت کاملا ماشینی و بر اساس هوش مصنوعی استخراج شده اند و لذا ممکن است دارای اشکالاتی باشند که به مرور زمان دقت استخراج این محتوا افزایش می یابد. مراجعی که مقالات مربوط به آنها در سیویلیکا نمایه شده و پیدا شده اند، به خود مقاله لینک شده اند :