یک فرصت برای صادرات صنعت نوشیدنی بدون الکل در ژاپن، مطا لعات در ژاپن نشان می دهد که مصرف ماء الشعیر بدون الکل در حال رشد است.
ژاپن بازار سختی است، ماء الشعیرهای ایرانی (ایستک ، بهنوش و ....)به واسطه قدرت برند حلال تا بازارهای مسلمان نشین جنوب شرق آسیا رفتند، کار در ژاپن داستان دیگری است ولی بهر جهت فرصت ها در بازارهای در حال تغییر امروز دنیا پدید می آیند.
بنا به گزارش یوراسیا نت ، ارمنستان با حرکتهای جهشی خود در صنعت آی تی به یکی از قطبهای نرم افزاری منطقه تبدیل می شود. 120 میلیون دلار صادرات نرم افزار، مشارکت با هند در مرکز تعالی فن آوری اطلاعات در دانشکاه ایروان ، ایروان را به سلیکون ولی اوراسیا و کشورهای مشترک امنافع تبدیل خواهد کرد؟!