Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

من و درسی که از ژاپن و فرهنگ ژاپن گرفته بودم

خبر کوتاه و گویا است و تاکیدی است بر دوباره خوانده ها و شنیده ها از فرهنگ تعهد ژاپنی، مردم ژاپن بیش از سه میلیارد «ین» پیدا شده پس از سونامی در این کشور را به همراه گاوصندوق‌هایی که حاوی بیش از دو میلیارد ین به دولت بازگرداندند.


تعهدی که در حفظ و نگداری نیروگاههای آسیب دیدیم و شنیدیم. عذر خواهی مدیران نیروگاه، عذر خواهی مدیر تویوتا به خاطر اشکال در سیستم ترمز و ....



دقیقاً سال گذشته در بیشکک یک تصادف کوچک با ماشین دبیر سوم سفارت ژاپن کردیم و او مقصر بود، در حین معطلی های آمدن پلیس و ...زمان زیادی که برای آمدن آنها طول کشید، ایشان از من عذرخواهی کرد که اشتباه من وقت تو را تلف کرد و درگیر بروکراسی وقت گیر این حادثه شدی، در خلال رفت آمد ها به اداره پلیس هم همیشه مطلبی در دست داشت و در سالن انتظار مشغول خواندن آن بود. 


خدایا در این روزها و شب های عزیز من را به تعهد به مسولیت هایم موظف گردان.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد