Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

بلاگ اسکای کجا بود ؟؟؟؟

بلاگ اسکای کجا بود این ۱۰ روز خدا می دونه ... ما که اینجا Error Gateway می گرفتیم هرچی میزدیم بلاگ اسکای ... فکر کردیم فیلتر شده خدای نکرده !!!!

باز هم قرض الحسنه ها

با آغاز روزهای کاری پس تعطیلات نوروز و مشاهده بیل بوردهای قرض الحسنه آل طه با مضمون سوگواری حضرت علی اصغر و توزیع بوروشورهائی که در آن بیلان فعالیت این صندوق درج شده بود و خبر اینکه تا پایان ساعات اداری ۱۵ / ۱۲ / ۸۳ تمام بدهیهای صندوق پرداخت می شود !!!!!و ماهانه ۱۰ ٪ از سپرده به سپرده گزاران پرداخت می شود!!!!
 در دو روز گذشته شاهد تجمع ها و ازدحام مردم اصفهان در مقابل صندوق های قرض الحسنه بوده ایم تا آنجا که مقارن ساعت ۱۱ دیروز تعدادی از شیشه های صندوق قرض الحسنه ایثار در خیابان امام خمینی شکسته شد و تعدادی از تاج های گل موسسه خیریه این صندوق یه آتش کشیده شد و یکی از مسولین صندوق از پشت درهای بسته به مامور انتظامی حاضر در محل عنوان می کرد که اگر تامین امنیتی داشته باشیم ۱۰ ٪ سپرده را می دهیم !!!!!
صفهای طولانی و حتی فروش نوبت در صفهای شبانه صندوق محمد رسول ا... هم همچنان ادامه دارد !!!!
عکسهای تکاپو از ازدحام های اسفند ماه ۸۲

مجله پارس کافه هم در حال آزمایشه همچنان ...ولی داره به روز می شه ....تبریک‌‌... یه مجله جالب هنری الکترونیکی ، با توجه به اینکه چهارنقطه دات کام هم طراح مشترک سایتهای مهران مدیری ، امیر حسین صدیق و سیامک انصاری و پارس کافه است و ارتباطی که اونها با تحریریه پارس کافه دارن و بعد هم امیر علی محسنین طراح خوش ذوق یه مجله جالب هنری می شه ... یه چیزائی هم این سیامک خان انصاری گفته بود یه بار تو مصاحبه با کاپوچینو !!! که می خوان یه مجله هنری راه بندازن

سال نو مبارک

 سال نو هم آغاز شد و اولین پست در وب لاگ ، تکاپو هم به روز شد ...ویژه نوروز...این هم اون گزارش همایش روزنامه نگاران غیر حرفه ای که گزارش کاملش در مجله الکترونیک تکاپو هست .   دست همه دوستان درد نکنه ...

  با گذشت نزدیک به 10 سال از تاسیس انجمن خانه مطبوعات و خبرنگاران اصفهان و برگزاری دوره های مختلف روزنامه نگاری در استان اصفهان و تربیت روزنامه نگاران حرفه ای و غیر حرفه ای ، خانه مطبوعات و خبرنگاران اصفهان از سال گذشته در صدد برآمد تا به معرفی استعدادها و توانمندیها در بخش مطبوعات غیر حرفه ای بپردازد ، با توجه به این امر و تلاشهای انجام شده ، اولین نمایشگاه روزنامه نگاران غیر حرفه ای استان اصفهان در سال 81 با حضور 7 تشکل مطبوعاتی غیر حرفه ای در دانشگاه اصفهان شکل گرفت و پیرو برگزاری اولین همایش ، دومین همایش روزنامه نگاران غیر حرفه ای با اعلام فراخوان نسبتاً عمومی تر (علاوه بر تشکلهای مطبوعاتی غیر حرفه ای ، نشریات دانشجوئی نیز به این جمع اضافه شدند ) در پائیز 82 و ارسال در خواست شرکت در نمایشگاه و شرکت در بخش مسابقه انتخاب آثار برگزیده ، دومین همایش با حضور 32 تشکل مطبوعاتی در اواخر اسفند ماه 82 شروع به کار نمود .

  هرچند همایش دوم چه به لحاظ کمی و چه به لحاظ کیفی برتری بسیاری نسبت به همایش اول داشت ، لیکن فراخوان چهره  به چهره در همایش دوم باعث شد بسیاری از تشکل های مطبوعاتی دانشجوئی از حضور در این نمایشگاه محروم بمانند و شاید اطلاع رسانی یکی از بزرگترین ایرادات همایش دوم باشد .

 هرچند توجه عمده مسؤلین برگزاری همایش بیشتر معطوف به تشکل های تحت حمایت خود بود ولی حضور پر رنگ نشریات دانشجوئی و آزاد و آثار آنها نیز قابل توجه و تقدیر بود ، که این را می توان از حضور نشریات دانشجوئی و آزاد در میان آثار برتر مشاهده نمود .

 به هر تقدیر همایش دوم به پایان رسید ، که شاید عمده ضعفهای آن بر می گردد به گسترش نمایشگاه از لحاظ کمی و تلاش دست اندر کاران آن شایسته تقدیر و تشکر .