Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

دومین نمایشگاه روزنامه نگاران غیر حرفه ای

از هیجدهم اسفند تا بیست و یکم اسفند دومین نمایشگاه و همایش روزنامه نگاران غیر حرفه ای برگزار می شه که گزارش اون رو باید سر فرصت بنویسم ... حالا ما اونجا چی کار میکردیم ...نمی دونم !!!!
نظرات 3 + ارسال نظر
علی یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 07:10 ب.ظ http://jupiter3000.persianblog.com

والا تو این جمع به نظر میاد شما از همه عاقل تر باشین . پس یه لطفی بکنین و ---------لطفا به آخرین نوشته وبلاگ من سر بزنید و نظر خودتون رو در مورد اون اعلام کنید . نوشته در مورد قرارهای وبلاگ دارهای اصفهانی و خلاصه حواشی اون می باشه . ممنون میشم.

نی نی دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:19 ق.ظ http://ninikucholo.persianblog.com

این جاها که به درد نی نی ها نمی خوره ....

علی چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:10 ب.ظ http://jupiter3000.persianblog.com

خوب خدا رو شکر اگه که مشکلات حل شده باشه . ولی من فکر کنم یه وبلاگ با این اسم و نشون نمی تونه یه وبلاگ شخصی باشه که هرکی خواست هربلایی سرش دربیاره. اخه قبلا که شخصی توش نمی نوشت . بالاخره این اسم و رسم نمی تونه به نظر من مال یه شخص باشه . خوب همون طور هم که گفتم توی یه جامعه دموکراتیک بحث علایق شخصی نیست و بحث کل گروه هستش و اهدافش . به هرحال امیدوارم حل شده باشه . به امید دیدار در یه قرار حالا چه عمومی چه خصوصی. پیشاپیش سال نو شما هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد