Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

Hadi Nili's Weblog

وب لاگ هادی نیلی در مورد فناوری اطلاعات، تجارت و زندگی

یخ چای ، آیس تی در ایران

 آسیای میانه یکی از پرمصرف ترین بازارهای چای و البته یخ چای(Ice Tea) است، همیشه دوستان و همکاران کاری من در این مناطق به من می گفتند، چرا در ایران که خود یکی از مصرف کننده بزرگ چایی است، تولید نمی شود، شرکت گلستان چند سالی است که تولید کرده است، ولی به نظر می آید هنوز در حد و اندازه های این بازار در ایران، یخ چای توسعه پیدا نکرده است. فکر می کنم پیدا کردن  طعم مناسب ذائقه ایرانیها در یخ چای کار سختی است. من یخ چای هلویی گلستان را دوست دارم . امیدورام توسعه بازار بهتری پیدا کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
نظری دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:41 ب.ظ

کوچکتر که بودیم همش منتظر زمستون بودیم که بستنی زمستونی از راه برسه. تابستونها هم میشد خرید اما لذت مصرفش تو همون فصل زمستون بود (به خاطر اسمش). اگه تو ایران فروش چایی سرد یا (یخ چای) بخواد گسترش پیدا کنه علاوه بر توجه به سنجش ذائقه باید حتما اسمش تغیییر پیدا کنه چون در اصطلاح وقتی که چایی سرد میشه میگن "از دهن افتاد" یعنی دیگه نمیشه مصرف کرد.اما ایران سرزمینی چهار فصل هست با تنوع آب و هوایی تو مناطق مختلف به ویژگی بازار هدف لازمه که توجه بشه حتی تو نامگذاری محصول.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد